عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

سلام....

دیروز من طرفایه ساعت 1 ظهر داشتم تو نت میچرخیدم که اس ام اس اومد برام...نگاه کردم دیدم مسعود..

نوشته بود سلام ..خوبی..؟نوشتم سلام..خوبم...گفت:مزاحم که نیستم..؟گفتم نه کاره خاصی نداشتم

داشتم تو نت میچرخیدم....گفت:ازدوستاتون میشه بپرسین جزوه شبکه شون کامله یا نه..؟؟

گفتم چرا خودت نمیپرسی..؟گفت چون دوستای توان...منم گفتم همکلاسیایه توام هستن...گفت اوکی

ببخشید مزاحم شدم...گفتم خواهش میکنم...بعد چند ساعت بعد اس دادم بهش که میپرسم برات بهت خبر

میدم...گفت نمیخوام اذیت بشینواینا..!!!گفتم اذیت بشم بهتون اطلاع میدم...شد..؟؟گفت:چشم...!!

ساعت 4 تا 8 اون روز کلاس داشتم....میدونستم که مسعود هم اون روز کلاس داره...4تا6نرم افزار امار

داشت..6تا8 شبکه...منو نازی  و الهه تو دانشکده واایستاده بوذیم که استاد بیاد بگه کدوم کلاس بریم که

دیدم مسعود اومد..اما با لباس بلوچی...الهه داد زد مریم حبیبی..!!!لباس بلوچی پوشیده...از حق نگذریم 

دروغم نگفتهباشیم هم بهش میومد هم من دوستداشتم که نگاش کنم...البته دیگه باید از گفتن همچین

جمله هایی تو وب خودداری کنم...چون یه فوضول هر شب میاد به این وب سر میزنهههههه.....تو

دانشکده خودمون کلاس خالی نبود..من 4تا6 فوق محاسبات عددی داشتم..و با استادمون رفتیم

دانشکده علوم پایه...من عاشق استاد راشکی هستم...از بس استاده باحالیه...الهه ام بامنو نازی

اومد سر کلاس محاسبات...کلاس که تموم شد رفتیم دانشکده خودمون..داداشم سینا رو دیدم تو

دانشکده و با سر بهم سلام دادیم...یکم که واستادیم نازی گفت ماری..؟!بهزاد اومده دنبالم..منو

میرسونین تا دمه در..؟من با مهراسا بودم(دوست الهه)اونم میخواست بره خونه...گفتم اوکی..بریم

نازیرو برسونیم بعد شما از همون ور برو منزل منم میرم بوفه تا فاطمه بیاد بریم کلاس..نازیورسوندیمو

اون رفت خونه منم رفتم بوفه...یه چندمین که تو بوفه بودم فاطی اومد.... رفتیم مهندسی...مسعودم

اونجابود...سر کلاس که رفتیم....بعد چندمین مسعود بم اس زد که میشه یه دقیقه بیای در کلاس..؟

کارت دارم..؟باایتکه میدونستم این استاد برم بیرون تیکه بارم میکنه..ناخداگاه پاشدم..بیرونکه

رفتم سلام دادیم...بعد گفت از اینکه بهت اس میدم ناراحتی..؟؟؟همین موقع نمیدونم کی بود چی بود

داشت محکم میکوبید به درو دیوار...صداشو اصلا نمیشنیدم...گفتم چی..؟؟؟؟دوباره حرفشو تکرار کرد

منم گفتم..نه..!!!گفت میخوای بزن..؟گفتم الان نمیزنم..:دی:دی..گفت مزاحم نباشمواینا..!!گفتم باشی

میگم....یه لبخند زدو گفت بروسر کلاست...منم یه سر تکون دادم بهش...یعنی توام بروسر کلاست....

دیگه شبش اس ام اس دادنمون شروع شد....تا همین دیشب بهم گفت ادرس وبلاگتو بده...نمیخواستم

بهش بدم..حالا به هزار و یک دلیل شخصی..!نازی که گفت بده بهش...ولی خودم نمیخواستم ...

قسمم داد به جونه خودش که بگم...ولی من زیر بار نرفتم...تا اینکه همین چند ساعت پیش خرم کردو

بزور منو ودار کردکه قسمم بخورم یه چیزی به کسی بگم...من اول قبول نکردم ولی بعد..........

هیییییییی وایییمن که گول خوردم...بهم گفت ادرس وبتو بده....همینجور موندم..میخواستم خفه اش

کنم....اول گفتم نه...!!دیگه بحث کردیم...اخر بهش دادم...گفت نمیخوادو دیگه به دردش نمیخوره واینا..

منم تو دلم گفتم منم خر....1.2.3 پریدی رفتی توش...بهش گفتم شرط میبندم الان داری میخونیش..!!

گفت آره..!!ولی نمیدونم که چرا فکرمیکنی من خرم...!!حیف اون نوشته هات نبود که پاکشون کردی..؟

من اینجوری بودم پشت سیستمگفتم پاک نکردمشون..هیچ وقت اونارو پاک نمیکنم..

دارم وب رو باز سازی میکنم...گفت من از85 وب داشتم ولی موقع باز سازیش هیچ کدوم از مطالبش

پاک نشد...من بازم اینطوری بودم...گفتممناز یه وبلاگه دیگه اومدم این وب...نوشتههام تا بیاد این

وب یه دوهفته ای طول میکشه..در جوابم گفت..بله.....الانم تو یاهو منتظره من کی نوشتنم تموم

شه تا بیاد بخونه....





نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت15:21---6 خرداد 1390
salam
na mibinam dast be ghalamet khobe vali say kon behtar mishi...
migofti chandta matlabam man behet midadam mizashti too webet??
manzooret az fozul manam pas na rahat bash age bekhay dige sar nemizanam be webet???


بهار من
ساعت23:17---5 خرداد 1390
سلام ، خوبی ؟
مطلب زیبایی بود [گل]
دوست داشتی بیا مطلب مهربانم، ای خوب رو بخون حرف دله
خوشحال میشم نظرت رو راجبش بگی دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, ] [ 3:3 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 2711
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ